Strona główna » Wiadomości » „Dobry start” bez decyzji – ważna informacja
„Dobry start” bez decyzji – ważna informacja
1 lipca ruszyło przyjmowanie wniosków o świadczenie z programu „Dobry Start”. Przy tym świadczeniu wprowadzono nowe rozwiązanie, które zakłada, że osoby którym przyznano świadczenie z Programu Dobry Start nie otrzymają decyzji administracyjnej. Wnioskodawca otrzyma wyłącznie informację o przyznaniu świadczenia przesłaną na wskazany we wniosku adres e-mail.
WAŻNE
Informacja o przyznaniu świadczenia „Dobry start” będzie przesyłana przez Gdańskie Centrum Świadczeń z adresu wnioski@gcs.gda.pl.
Prosimy o czujność i zwracanie uwagi, czy informacja o przyznaniu świadczenia przychodzi ze wskazanego wyżej adresu e-mail. Prosimy również pamiętać, ze przysłane przez nas wiadomości mają charakter informacyjny, nie zawierają próśb o odpowiedź, ani o kliknięcie w jakiekolwiek linki.
Osoby, które nie podadzą we wniosku adresu poczty elektronicznej mogą uzyskać informację bezpośrednio w Gdańskim Centrum Świadczeń.
Konieczność wydania decyzji dotyczy wyłącznie sytuacji odmowy przyznania świadczenia lub uznania wypłaconego świadczenia Dobry Start za nienależnie pobrane.