Strona główna » Wiadomości » Zmiana siedziby Gdańskiego Centrum Świadczeń
Zmiana siedziby Gdańskiego Centrum Świadczeń
Od 1 stycznia 2022 r. Gdańskie Centrum Świadczeń będzie miało nową siedzibę. Pracownicy Centrum zamienią przeznaczony do rozbiórki budynek przy ul. Powstańców Warszawskich 25 na wyremontowany obiekt przy ul. Kartuskiej 32/34. Dotychczasowa siedziba zostanie zlikwidowana.
Z końcem 2021 roku zakończy się trwająca ponad 2 lata przebudowa budynku przy ul. Kartuskiej. Obiekt został gruntowanie wyremontowany i zaadaptowany do nowych funkcji. Aktualnie trwają ostatnie prace związane z uporządkowaniem terenu wokół budynku. Z początkiem nowego roku stanie się on siedzibą Gdańskiego Centrum Świadczeń.
Jak dojechać do nowej siedziby Gdańskiego Centrum Świadczeń?
Nowa siedziba Centrum jest dobrze skomunikowana. Pod samym budynkiem znajduje się przystanek tramwajowy, na który można dojechać liniami numer 10 oraz 12. W pobliżu znajduje się również przystanki autobusowe.
Jak załatwić sprawy w Gdańskim Centrum Świadczeń?
Korespondencja
Od początku stycznia wszelkie wnioski o świadczenia, dokumenty oraz pozostałą korespondencję należy kierować na adres:
Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Kartuska 32/34
80-104 Gdańsk
e-mail: gcs-kancelaria@gdansk.gda.pl
Wizyty osobiste
Zmiana siedziby dotyczy również Działu Obsługi Mieszkańców. Oznacza to, że od początku 2022 r. wizyty osobiste będą odbywały się wyłącznie w budynku przy ul. Kartuskiej 32/34.
Wizytę będzie można umówić telefonicznie, dzwoniąc pod numer 513 902 853. Dodatkowo w styczniu zostanie uruchomiona internetowa rejestracja wizyt.