Strona główna » Wiadomości » Klienci doceniają obsługę w GCŚ – wyniki badania satysfakcji za III kwartał 2025 r.
Klienci doceniają obsługę w GCŚ – wyniki badania satysfakcji za III kwartał 2025 r.
Gdańskie Centrum Świadczeń (GCŚ) regularnie zbiera opinie mieszkańców, aby stale podnosić jakość obsługi. W III kwartale 2025 roku przeprowadziliśmy badanie satysfakcji wśród 140 osób odwiedzających Punkt Obsługi naszego Centrum.
Wysoka jakość obsługi
Zdecydowana większość klientów bardzo dobrze oceniła kontakt z pracownikami GCŚ:
- 82,5% pozytywnie oceniło czas oczekiwania,
- ponad 93% wysoko oceniło komunikatywność i jasność udzielanych informacji,
- 94% doceniło uprzejmość i życzliwość,
- 93% wskazało na wysoką kulturę osobistą pracowników.
Co mówią mieszkańcy?
W ankietach dominowały pozytywne opinie:
„Nie zmieniajcie niczego. Jest profesjonalnie i bardzo miło.”
„Zawsze wizyta w tym urzędzie jest bardzo miła.”
„Bardzo dobra atmosfera, wszystko załatwione sprawnie.”
Respondenci szczególnie podkreślali fachową i empatyczną obsługę, miłą atmosferę oraz sprawność działania zespołu GCŚ.
Co można jeszcze poprawić?
Pojedyncze uwagi dotyczyły głównie czasu oczekiwania, liczby miejsc do wypełniania dokumentów oraz czytelności systemu kolejkowego. Wskazano także potrzebę lepszej informacji online i zwiększenia komfortu oczekiwania.
Przy okazji zachęcamy do korzystania z udogodnień, takich jak bilet mobilny oraz elektroniczna rezerwacja wizyt, które pomagają ograniczyć czas oczekiwania i wygodnie zaplanować wizytę w GCŚ.
Dążymy do ciągłego doskonalenia
Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w ankiecie. Państwa opinie pomagają nam udoskonalać procesy obsługi i tworzyć jeszcze lepsze warunki obsługi dla mieszkańców Gdańska.


