Strona główna » Wiadomości » Od środy zmiana godzin obsługi mieszkańców
Od środy zmiana godzin obsługi mieszkańców
Od najbliższej środy, tj. 18 listopada br. zmienią się godziny bezpośredniej obsługi interesantów Gdańskiego Centrum Świadczeń. Nowy harmonogram pracy punktu obsługi wynika z bieżącej sytuacji epidemicznej i chęci utrzymania płynnej obsługi mieszkańców.
Od 18 listopada br. obsługa mieszkańców przy ul. Powstańców Warszawskich 25 (budynek C) prowadzona będzie w następujących godzinach:
- poniedziałek – 10:00 – 15:00,
- wtorek – 10:00 – 15:00,
- środa – 10:00 – 17:00,
- czwartek – 10:00 – 15:00,
- piątek – 10:00 – 15:00.
Dogodny termin wizyty można umówić telefoniczne, dzwoniąc pod numer: 513 902 853.
Należy pamiętać, że obsługa prowadzona jest z zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych. Dlatego warunkiem skorzystania z możliwości bezpośredniej rozmowy z pracownikiem jest założenie maseczki ochronnej, dezynfekcja rąk oraz zachowanie odpowiedniego dystansu społecznego. Dodatkowo w jednym pomieszczeniu nie może być więcej niż 1 osoba na 1 stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób obsługujących interesantów.
Skorzystaj z alternatywnych form kontaktu
Wnioski o świadczenia oraz inne pisma można bezpiecznie składać w specjalnych wrzutniach, za pośrednictwem poczty, a także przez internet.
Wrzutnie
Wnioski o świadczenia, pisma, podania, uzupełnienia do wniosków oraz inną korespondencję można bezpiecznie dostarczać do specjalnych wrzutni, znajdujących się w następujących lokalizacjach:
Gdańskie Centrum Świadczeń
- ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek C
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- CPS 1 – ul. Modrzewskiego 2A,
- CPS 2 – Pl. Ks. Gustkowicza 13,
- CPS 4 – ul. Lecha 1,
- CPS 5 – ul. Siennicka 25,
- CPS 7 – ul. Marynarki Polskiej 134A,
- CPS 8 – ul. Reduta Wyskok 6 (Śródmieście).
Poczta
Korespondencję można przesyłać na adres:
Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Powstańców Warszawskich 25
80-152 Gdańsk
Złóż wniosek przez internet
Wnioski o świadczenia można składać przez internet, np. za pośrednictwem portalu Emp@tia, który umożliwia złożenie wniosku o większość świadczeń, również o zasiłek rodzinny, czy też świadczenie z funduszu alimentacyjnego.
Dodatkowo o świadczenie „Dobry start” oraz 500+ można ubiegać się za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS.
Inf. Magdalena Marczewska/Działu Obsługi Mieszkańców