Opinie mieszkańców o obsłudze w GCŚ – wyniki najnowszej ankiety 

Gdańskie Centrum Świadczeń regularnie zbiera opinie klientów, aby stale podnosić jakość świadczonych usług. W III kwartale 2024 roku przeprowadzono ankietę wśród 102 osób odwiedzających nasz Punkt Obsługi. Wyniki ankiety ukazują, jak mieszkańcy oceniają obsługę oraz co można jeszcze poprawić. 

Wysokie oceny jakości obsługi 

Zdecydowana większość klientów pozytywnie ocenia jakość obsługi w GCŚ. Najważniejsze wnioski z ankiety to: 

  • Czas oczekiwania na obsługę: 80% ankietowanych oceniło go jako bardzo dobry, jednak 7% wskazało, że czas oczekiwania mógłby być krótszy. 
  • Komunikatywność pracowników: 94% klientów było zadowolonych z łatwości nawiązywania kontaktu przez pracowników, natomiast 3% miało zastrzeżenia w tej kwestii. 
  • Jasność odpowiedzi i uprzejmość pracowników: 95% ankietowanych oceniło, że pracownicy udzielają jasnych i wyczerpujących odpowiedzi oraz są uprzejmi i życzliwi. 3% klientów zgłosiło negatywne doświadczenia w tych obszarach. 
  • Kultura osobista: 95% respondentów doceniło kulturę osobistą pracowników, co potwierdza wysoki standard obsługi w GCŚ. 
Widok wnętrza sali obsługi GCŚ, z wyszczególnionymi stanowiskami obsługi. W tle widać pracowników obsługujących klientów.
Osoby korzystające z usług GCŚ mają do dyspozycji profesjonalną salę obsługi, poczekalnię, system kolejkowy oraz usprawnienia dla osób z niepełnosprawnościami

Opinie klientów – co mówią nasi mieszkańcy? 

W części ankiety, gdzie klienci mogli swobodnie podzielić się swoimi opiniami, pojawiły się liczne pochwały dla zespołu Gdańskiego Centrum Świadczeń. Mieszkańcy podkreślają: 

  • Miłą i fachową obsługę
  • Pomocność pracowników
  • Zadowolenie z możliwości korzystania z biletu mobilnego, który pozwala na monitorowanie swojej pozycji w kolejce bez konieczności oczekiwania na miejscu. 

Pomimo licznych pozytywnych opinii, niektórzy ankietowani zasugerowali, że w miarę możliwości warto byłoby jeszcze bardziej skrócić czas oczekiwania na obsługę. 

Dążymy do ciągłego doskonalenia 

Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w ankiecie, za poświęcony czas i cenne uwagi. Zapewniamy, że stale pracujemy nad usprawnieniem procesów obsługi klientów, aby zapewnić jeszcze wyższy poziom satysfakcji. Przypominamy także o dostępnej usłudze elektronicznej rezerwacji wizyt, która pozwala uniknąć oczekiwania w kolejce, a także o możliwości korzystania z biletu mobilnego

Twoja opinia ma dla nas znaczenie! Zapraszamy do dalszego dzielenia się swoimi spostrzeżeniami podczas wizyt w GCŚ.