Strona główna » Wiadomości » Wniosek o dodatek mieszkaniowy bez potwierdzenia zarządcy budynku
Wniosek o dodatek mieszkaniowy bez potwierdzenia zarządcy budynku
Chcesz ubiegać się o dodatek mieszkaniowy, a zarządca Twojego budynku zawiesił obsługę interesantów i nie masz możliwości uzyskania potwierdzenia wniosku? Możesz złożyć niepotwierdzony wniosek, pod warunkiem dostarczenia pozostałych dokumentów.
Przypomnijmy, że jednym z warunków otrzymania dodatku mieszkaniowego jest złożenie wniosku potwierdzonego przez zarządcę domu. W związku z epidemią koronawirusa Gdańskie Nieruchomości zawiesiły osobistą obsługę mieszkańców. Ograniczony jest również kontakt ze spółdzielniami i zarządcami wspólnot.
W konsekwencji, w większości przypadków nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia przez zarządcę wniosku o dodatek mieszkaniowy i karty kryteriów. Dlatego, do odwołania można składać wnioski niepotwierdzone. Warunkiem jest podanie pełnej nazwy zarządcy wraz z danymi adresowymi.
Wnioski prosimy składać:
- w urnach zlokalizowanych w budynkach Gdańskiego Centrum Świadczeń przy ul. 3 Maja 9 oraz ul. Powstańców Warszawskich 25,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP,
- za pośrednictwem poczty, wysyłając je na adres:
Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Powstańców Warszawskich 25
80-152 Gdańsk,
Pracownicy Działu Pomocy Mieszkaniowej skontaktują się z każdym z wnioskodawcą i poinformują o dalszym postępowaniu przy rozpatrywaniu przekazanego wniosku o przyznanie dodatku mieszkaniowego.
W przypadku pytań można kontaktować się z punktem informacyjnym, pisząc na adres info@gcs.gda.pl lub dzwoniąc na numery:
- 58 326 79 89
- 572 986 946
- 572 535 621
- 572 986 796